Multijazyčné call centrum využijete najmä pri expanzii na zahraničné trhy

call centrum

Ste stredne veľká až veľká firma? Máte zabehnutý biznis a chcete expandovať? V takom prípade budete s veľkou pravdepodobnosťou potrebovať služby profesionálneho call centra.

Crystall Call je nadnárodnou spoločnosťou, ktorá na Slovensku pôsobí od apríla 2004 a patrí medzi európsku elitu. Je jedným z najvyhľadávanejších partnerov v oblasti consultingu a outsourcingu služieb komplexných call centier. Každoročne zrealizuje viac ako 450 projektov pre klientov z celej Európy.

Komplexné online marketingové služby od profesionálov

Spoločnosť si zakladá na korektnom prístupe ku všetkým obchodným partnerom, používa najmodernejšie technológie a zamestnáva iba vyškolených profesionálov.  Ide o projektovo orientovanú komerčnú spoločnosť zameranú na tvorbu vysokej pridanej hodnoty. Ponúka kompletné služby multijazyčného call centra s prevádzkou 24 hodín denne, sedem dní v týždni. Preferovanými jazykmi sú: slovenčina, čeština, maďarčina, rumunčina, angličtina, nemčina, francúzština, poľština, chorvátčina, slovinčina, ruština a iné.

Outsourcing infolinky – áno, alebo nie?

Jedným z dôvodov, prečo veľa firiem uprednostňuje služieb call centra je  sumarizácia výhod a nevýhod vlastných zdrojov. Ďalšími dôvodmi môžu byť vysoké náklady na prevádzku interného call centra, vysoká fluktuácia a s tým súvisiace školenia nových ľudí, nízka motivácia operátorov, alebo celková náročnosť podporných činností.

Treba si uvedomiť, že informačná linka a oddelenie starostlivosti o zákazníkov sú neziskové položky spoločnosti.

Hlavnú rolu však zohrávajú predsa len priame a nepriame náklady na celkovú prevádzku call centra. Ak sa vám zdajú vysoké, alebo vašu firmu neúmerne zaťažujú, vtedy je outsorcing dobrou voľbou. Call centrum totiž dokáže prevádzkovať zákaznícke a informačné linky s nižšími nákladmi, než je ich interná prevádzka v rámci spoločnosti. Deje sa tak na základe optimalizácie nákladov a vyškoleným operátorom, ktorí sú vždy po ruke.

Outsorcingom zákazníckej a informačnej linky nestratíte flexibilitu. Kvalita telefonátov ostane rovnaká alebo dokonca ešte vyššia. Nemusíte sa báť ani o svoje firemné údaje. Dnešné kontaktné centrá sa už so spomenutými problémami úspešne vysporiadali. Supervízory komunikujú priamo s objednávateľmi a k dispozícii sú široké personálne zdroje. Pravidelne školení zamestnanci dokážu pružne reagovať na všetky požiadavky klientov a zabezpečiť im adekvátnu starostlivosť.

Aké služby spoločnosť Crystall Call ponúka?

Za jeden z najefektívnejších marketingových nástrojov na komunikáciu so zákazníkmi sa považuje telemarketing. Využijete ho najmä vtedy ak potrebujete získať nových zákazníkov, alebo osloviť existujúcich. Iba vďaka aktívnemu tele marketingu dokážete spoznať správanie a potreby svojich zákazníkov, alebo zistiť potenciál vašich produktov a služieb na trhu.

Pasívny tele marketing predstavuje významnú formu komunikácie spoločností s koncovým klientom. Vďaka pasívnemu tele marketingu získate dôležitú spätnú väzbu o svojich produktoch a službách a zároveň poskytnite koncovým klientom priestor na zodpovedanie vzniknutých otázok či riešenie problémov. Najčastejšími formami pasívneho tele marketingu sú informačné linky, linky zákazníckej podpory, objednávkové linky a centrá služieb zákazníkom.

Ponuku služieb a komplexných riešení uzatvárajú doplnkové služby najmä z oblasti aktívneho front office a back office. Môžete ich využiť ako doplnok k tele marketingovej kampani, alebo ako samostatné aktivity voči klientom alebo na rozvoj svojich obchodných aktivít.

V spoločnosti Crystall Call vám radi za výhodných podmienok prenajmú call centrové technológie a zabezpečia potrebné školenia pre zamestnancov. Zároveň vám sprístupnia rôzne databázy B2B subjektov, dohľadajú chýbajúce kontakty či očistia databázy od neaktuálnych údajov.

O spoločnosti Crystall Call

Spoločnosť Crystall Cal je nadnárodnou spoločnosťou so zastúpením v piatich krajinách strednej a východnej Európy. Okrem Slovenska pôsobí v Českej republike, Maďarsku, Poľsku a Rumunsku. Špecializuje sa na oblasť consultingu a outsourcingu služieb komplexných call centier.

Niekoľko rokov sa detailne zameriava na oblasť telemarketingu. Pýchou spoločnosti sú dlhodobo overené školiace procesy, ktoré generujú spokojných klientov. Pri práci s operátormi sú k dispozícii podporné školenia a postupné zdokonaľovanie agentov v soft skills, alebo v hard skills.

V spoločnosť si uvedomujú, že citlivé dáta všetkých jej zákazníkov si vyžadujú osobitý prístup a maximálne zabezpečenie. Samozrejmosťou je preto certifikát kvality ISO 27001 ako aj podpísanie zmluvy o ochrane osobných údajov pred začatím každej spolupráce. Cieľom spoločnosti Crystall Call je ponúknuť klientom komplexné portfólio služieb v najvyššej možnej kvalite.

Zdroj: crystalcall.eu

Tags from the story
, ,
More from Marek Poleč

Pozrite sa ako to vyzerá na palube najväčšej superjachty Sunseeker

Toto neuveriteľne realistické video vás dostane na palubu najväčšej superjachty Sunseeker. Zúčastnite...
Čítať ďalej

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *